onsdag 16 april 2008

VAD SER DU ?



Berätta vad du ser! Ung eller gammal?

6 kommentarer:

Cicki sa...

De är läckert gjorda de där dubbla bilderna....:-)

Lena sa...

Det första jag ser,är den unga kvinnan,vad ser du Cicki?

Cicki sa...

Det var det första jag såg också. Sedan tog jag av mig glasögonen och tittade en bit ifrån. Då framträdde den gamla kvinnan. När jag hade gjort så kunde jag växla mellan bilderna lättare.

Anonym sa...

Hej!
Nu har jag tittat så många gånger.
Jag ser en ung tjej. Gjorde som Cicki och tog av mej galsögonen men såg bara den unga tjejan.

Anonym sa...

Var in och titta på bilden igen. Och nu ser jag en gammal tant med stor näsa. Men jag måste kisa för att kunna se det. "asg"
Kram

Lena sa...

Det är inte så lätt att veta VAD någon annan har sett eller vad man tror man ser.Kan man lita på sina ögon?