lördag 4 december 2010

Stadsteaterbesök.

ANIARA

I onsdags var det dags för denna revy, oj så vi har väntat.
Jag och min vännina beställde biljetter redan i maj, bara för att få riktigt bra platser.
Vi satt på rad 3 så att vi riktigt kunde se skådespelarnas ansiktsuttryck,helt underbart.
Jag rekommenderar er verkligen att se denna föreställning med så många bra skådespelare.
En oförglömlig kväll.




Poetissan   Helen Sjöholm
Mimaroben   Sven Ahlström
Rymdhistorikern   Iwa Boman
Förste Astroloben och Doris   Katharina Cohen
Högkomiker Sandon   Dan Ekborg
Yaal   Albin Flinkas
Förste Piloten   Maria Heiskanen
Chefone   Ingvar Hirdwall
Gena   Steve Kratz
Heba   Sara Larsson Fryxell
Chefspiloten Isagel   Marika Lindström
Chebeba   Lena Nilsson
Libidel   Odile Nunes
Twelander   Robert Panzenböck
Kvinna från Gond   Kajsa Reingardt
Andre Piloten   Eva Rexed
Daisi Doody   Sara Jangfeldt
Chefsastronomen   Helge Skoog
Miman   Claire Wikholm
Rymdmatrosen   Sven Wollter
Tankens vän   Kristoffer Berglund


Precis vad jag behövde.
Ha de.

2 kommentarer:

Sanny sa...

Men så trevlig! Avis
Kul att du bloggar igen!!
♥ Kram ♥

Lena sa...

Sanny.
Tack för allt du gjort för mig.
Kramar