tisdag 14 december 2010

BESTÄLLNING.

Sydde för många år sedan ett kollegiblocksöverdrag till min dotter.Hon har haft det med sig till sitt jobb,där en kollega såg det och beställde ett från mig.Det skulle var till ett A5 block.Jag fick helt fria händer och det är inte så lätt.Man vet ju inte vilken färg ,mönster eller hur hon vill att det ska va.Ja,ja jag sydde ett i alla fall och hon blev mycket nöjd.Min dotter fick ett SMS ifrån henne igår där hon skriver " Jag älskar min ! Hälsa henne det" .
Efter hon hade fått sin så kom en ny beställning och den skulle vara rosa. Det var på den som tråckeltråden färgade av sig på, den visar jag en annan dag. I dag ska jag iväg och hämta mitt lilla barnbarn 2 år,så det blir att leka i eftermiddag.


Ha en bra dag och ta det lungt.




3 kommentarer:

Junebacken! sa...

Vad himla fint det blev! Jag har länge tänkt att sy sådana där fast till fotoalbum. Tänk att det ska ta sådan tid att komma till skott.

Sanny sa...

Åh, ♥ såå fiin!
Förstår att hon älskar den!

Moran sa...

Vilket härligt tyg !
Älskar ju oxå katter förstås...