måndag 13 december 2010

ÄNGLAR

Änglar är en del av mitt liv.Jag började mitt sparande när jag var 6 år. Det var egentligen inte en ängel utan en madonna som jag fick av en granntant och jag tyckte den var så vacker. Jag samlar fortfarande på änglar,så min samling blir bara större och större för varje år. Men jag är lite kräsen,det ska vara små änglar,de flesta är 8 cm eller mindre.Har även några som är större,den största är väl ca 25 cm hög.Några har jag köpt själv,men dom flesta har jag fått av nära och kära. Alla ÄNGLAR är mig mycket kära. Tänkte visa er mina änglar här.

Här är början på min samling.

1 kommentar:

Junebacken! sa...

Min svägerska samlar också på änglar. Hon har änglar i alla färger och former. Jag tänkte faktiskt sy en ängelduk till henne i julklapp av Päivis fina mönster. Det är roligt med samlande, själv samlar jag på pepparkaksformar. =)
Det ska bli spännande att följa din samling.