lördag 17 januari 2009

KAOS!!!!

Just nu är det lite kaotiskt. Värmen i huset lever sitt eget liv.Datorn har kraschat (jag lånar sonens). Tvättmaskinen har gått sönder och i en idrottsfamilj blir det snart ett berg med tvätt.Köpte en ny på SIBA förra veckan och blev lovad hemkörning och installation i början av den här veckan,när veckan närmar sig sitt slut och vi fortfarande inte har fått någon maskin förlorar jag tålamodet och efter flera påstötningar får vi äntligen maskinen i går,så idag har jag inte gjort annat än tvättat,berget har blivit lite mindre,men det tar väl ett tag att komma i kapp.
när ska jag få SY!!!!

HA DE.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Det låter inget vidare. Tänk att allt ska strula på en gång. Det är ju typiskt. Hoppas du får relaxa vid symaskinen till veckan.

Sanny sa...

Stackars dej! Det tog tid minsann men ta det lilla lugna, tvätten lär inte springa ifrån dig. Jag har hittat en jättebra sida om det är problem med bloggen, så nu har jag fixat mitt problem. Nu skall jag in till Allum och köpa papper. Hoppas du har värme!
Kram!