onsdag 28 januari 2009

FULL FART IGEN.

Tvättmaskinen har gått för högtryck och tvättberget är borta.Värmen lever fortfarande sitt eget liv MEN DATORN ÄR FIXAD så nu kan jag börja skriva igen.
I dag var det BIO med reumatikerföreningen.Klart man måste se när det är gratis.
"Rallybrudar" en värkligt rolig film,vi skrattade jättemycket.
Nu har grupperna kommit igång igen.I måndagsgruppen S-lappvärk,ska vi göra tygklädda askar.I onsdagsgruppen Textil får vi göra vad som helst och i Torsdagsgruppen ska vi nu prova oss på tovning,både våttovning och torrtovning,ska bli kul att testa.
Så måste man ju få lite tid med sina barn och barnbarn oxå.
Ja nu är det full fart igen.
Ha de.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Vad roligt det låter med tovning. Och lappteknik. Jag måste ta itu med den biten, känner jag. Hoppas du utlöste några smärtlindrande endorfiner när du fick skratta så mycket. Det låter som du kommer att få fullt upp hela våren. Kram

Sanny sa...

Välkommen tillbaka, har saknat dig lite men med alla dina gruppträffar lär du inte få så mycket tid över för bloggen.
Eller det kanske blir så att du får väldigt mycket att visa upp här, ja det förväntar jag mig och ser fram emot men men ta de lungt.
Kram!