torsdag 11 december 2008

UTMÄRKELSE


Jag har fått en utmärkelse av Cicki
Tack Cicki, vad glad jag blev,det var ett tag sen men,men.

Det finns vissa regler som följer med utmärkelsen.

Reglerna är:
1.De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2.Länka till den bloggare du fick den från.
3.Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4.Lämna ett meddelande i deras bloggar,så att de vet att de fått utmärkelsen.


Mina egna utmärkelser går till:
Sannyfanny: För dina otroligt vackra bilder och bakgrunder.
Bloggen Lundberg:Det är så härligt att få följa med i ert liv.
Alles lilla hörna:Du skriver så härligt om livets gång.
(mamma)Lena:Tycker om ditt sätt att skriva om livets med och motgångar.
Lizzans syblogg:Har precis börjat att läsa din blogg som har en så härlig humor och underbart vackra saker du gjort,härlig.
Junebacken:Din blogg är underbar och jag tittar in allt som oftas.
Sist men inte minst så går utmärkelsen tillbaks till Cicki:Tack för den du är.En VÄN

4 kommentarer:

Cicki sa...

Tack Lena. Vad gullig du är. Kram

Förresten, kom på att nu har jag också beställt en prenumeration av Fat Quarter. Har jag sagt att jag bor nästan granne med hon som gör den tidningen.

Sanny sa...

Tack Lena!
Nu gäller det bara att göra sig förtjänt av den också, det lär nog dröja...7 st...hum.
Hoppas allt är bra hos er, här är det ruggigt.
Kram!

Anonym sa...

Tack Lena, jag blev jätteglad av din utmärkelse! *första gången*
Den finns på min blogg nu!
/June på www.junebacken.se

Lizzan sa...

Tack så mycket för utmärkelsen och dina ord! Har inte riktigt tagit mig tid att lägga in den på bloggen , men nu så. Passar på att önska en trevlig 4:e advent! KRAM