måndag 29 december 2008

Inte som man tror.

Julafton kom och gick, med trevliga vänner,god mat och fina klappar.
Juldagen som jag skulle göra så mycket,orkade ingenting.
Annandagjul skulle familjen hit på lite mat,dom flesta ville inget ha för dom mådde inte så bra och innan kvällen var slut så låg jag där.

Så det kan bli,inte som man tror iaf.
Jag har legat däckad några dagar i vinterkräksjukan.
Den och fibromyalgin gör att man blir totalt utslagen.
Hela familjen har varit dåliga,jag tror att den enda som klarade sig undan var den blivande mamman och tur det,hon kan behöva krafterna till annat.
Men nu är jag tillbaka här igen.

Det var den julen det!
Ha de.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Det låter inte som det varit något större hit. Här har vi klarat oss "peppar,peppar". Hoppas du piggnar på dig snart igen. Kram

Sanny sa...

Ja så de kan bli, hoppas du är bra nu, jag har också varit drabbad av samma elände i två dygn men nu är det över för den här gången, tror jag, så ynklig man kan känna sig.
God fortsättning! Kram!!