fredag 23 maj 2008

TIDIGT




I morgon får jag inte försova mig,jag måste vakna före tuppen,
klockan 5 blir nog bra,bussen går från Jakobsberg kl.6.30 och det tar tid att komma dit oxå.Jag ska åka på en resa med reumatikerföreningen till ÅLAND.Ska bli riktigt roligt att komma iväg.Ombord kommer vi att få äta sjöfrukost,va det nu kan va? Hoppas det smakar gott iallafall,det kommer att bli vid 9-tiden och då kommer jag att vara vrålhungrig.Sen ska vi hinna med ett besök på Kastelholms slott och även den jättelika ryska befästningsruinen Bommarsund ,museum m.m. Vi kommer inte att vara hemma förrän vi 9-tiden på kvällen, så gissa vem som kommer att vara alldeles slut och sova hela söndagen.Hoppas att det blir bra väder iaf.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Ha det så trevligt. Hoppas vädret håller i sig så ni kan stå ute på däck när ni åker genom både vår egen och Ålands vackra skärgårdar.

Anonym sa...

Gungeligung hoppas du hade trevligt när du var på böljan den blå.
Inte kommer du att sova. Du har nog dina barn och barnbarn som kommer och Grattar dej på Mor - mormorsdag.
Kramen kommer från Prue.