onsdag 28 maj 2008

BLODOMLOPPET --Vad har jag gett mig in på?



Min alldeles egen utmaning.Jag ska gå Blodomloppet.I en idrottande familj som min har jag alltid känt mig utanför, pga min sjukdom har jag aldrig ens haft tanken på ett lopp.Men när nu några av mina vänner i Reumatikerföreningen tänkte gå så bestämde jag mig för att försöka.
Den 4 juni kl 19.00 bär det iväg på en 5 km lång bana.Min gubbe är tränare för eliten av löpare,så jag har fått lite råd och tips av honom,han har även varit med mig på några av mina träningsrundor.Även om det inte går så fort så hoppas jag att jag orkar.TÄNK att JAG ska få en medalj.

Ha en bra dag och ta en promenad, det är bra för ditt hjärta.
(Lena nu är det min tur,du klarade din utmaning.)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Inga problem det klarar du galant.

Cicki sa...

Vad strongt av dig. Hoppas det går bra. Det är ju fin miljö att promenera i.

Gissa om jag var glad idag åt din scannade sida om hur man syr en ficka med dragkedja. Idag har jag gjort det och det var ju busenkelt med den där beskrivningen. Det är en jättehäftig väska jag håller på med nu. Det är en beställning. Jag ska fota och lägga ut den när den är klar. Den måste ses.....:-)

Anonym sa...

HEJJA HEJA HEJA .......
klart att det går bra!!!!
/En som vet ;)

Alle sa...

Lycka till mamma! Min tur på tisdag då jag skall gå/springa vårruset. Får träna på söndag när jag skall springa med Linnea då hon kör mini maran.

Anonym sa...

Lycka till! Du verkar få tur med vädret i alla fall! Och så skön känsla du ska ha när du klarat det!!
/June på www.junebacken.se