torsdag 22 maj 2008

DET HAR VARIT FÖR MYCKET

Det har varit alldeles för mycket som hänt runtomkring mig den sista tiden.Känner det som jag är inne i en tornardo, allt bara snurrar fortare och fortare.Får hoppas att jag landar med fötterna ner iallafall.För ett par veckor sedan var vi till akuten med sonen som fått ansiktsförlamning,dom(läkarna)säger att det är ett virus som kommer att läka inom några månader,vi får hoppas på det.I förrgår var jag barnvakt till mina älskade barnbarn,härligt men det tar på mina krafter så idag har jag bara tagit det lungt,stickat lite och läst.Torgny Lindgrens "Hummelhonung".
Jag hoppas att ni alla har det bra och tar det lungt.

1 kommentar:

Cicki sa...

Ibland blir det bara för mycket. Det är bra att du lyssnar på din kropp och unnar dig att ta det lugnt. Det kan komma surt efter annars. Sköt om dig.