onsdag 4 juni 2008

UPPLADDNING

Mitt sätt att ladda upp inför det som komma ska är att vila.Är man reumatiker så behöver man vila sig i form.Så jag har alltså vilat men man kan ju inte bara ligga ner utan att göra något.Så först har jag läst färdigt Hummelhonung av Torgny Lindgren,en jättebra bok och den var dessutom riktigt rolig att läsa.Boken jag läser nu handlar om Fäbodar och fäbodliv i Anundsjö,den är värkligen givande att läsa.Att få en inblick i hur min mors och fars föräldrar hadde det i sina liv och den är dessutom skrivet lite med dialekt gör den otroligt nära att läsa.
Så nu är jag riktigt laddad inför kvällen.Håll tummarna för att det ska gå.
Ha en bra dag och glöm inte bort att ta en promenad.

3 kommentarer:

Cicki sa...

Håller tummarna för att det ska gå bra. Tänk på att ha mycket vätska med dig i denna värme. Hinner tyvärr inte en promenad själv. Skall strax till tandläkaren och har sedan tvättstuga på eftermiddagen. De stunder som blir över ska jag sy på en solklänning till mig själv som jag började på igår.

Anonym sa...

Lycka till mamma, jag håller tummarna!

Alle sa...

Lycka till mamma! Jag fick min medalj i går du har din i kväll. Puss från Alexandra