fredag 27 juni 2008

ORKAR INGENTING

Hej på er alla igen. Har varit väldigt slut och trött hela denna vår och trott att det berott på allt som har hänt runt omkring mig.Men jag var på besök hos min läkare i veckan som var och då togs det lite prover som visar att mina värden inte är så bra, vare sej levervärdet eller kalium värdet var bra,så det blir att gå på lite fler undersökningar och det är oxå en förklaring till att jag varit så väldigt trött.När jag helst har velat sytt med mina lappar,har jag varken haft ork eller inspiration,men jag hoppas att den kommer tillbaka igen.För jag mår så mycket bättre av att få sy,så det så.
Hoppas att ni alla har en skön sommar,kram.
En ny sida där jag kommer att lägga in bilder på det jag har sytt. om ni vill titta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, hoppas att du kommer att må bättre nu!! Kram
/June på www.junebacken.se

Cicki sa...

Jag har saknat dig. Hoppas du piggnar på dig snart och att det inte är något allvarligt. Jag har haft väldigt ont ett tag nu och till slut kom jag på att det har ju blåst mycket. Det gillar inte min kropp. Krya på dig. Kram