torsdag 7 februari 2008

Födelsedagspresenten

Morgonen började bra,kände mig rätt så pigg när jag vaknade vid 8-tiden
vilket är ganska ovanligt.Tog det lungt,åt frukost, te och mackor och
så en kopp kaffe för att komma igång. Bestämde mig för att åka till
stan för att köpa en födelsedagspresent. Åkte först till Sundbyberg
för att titta lite i Mejans affär,garn och broderier är skönt att ha
framför tv:en,men visstja det var ju inte till mig jag skulle handla.
Resan fortsatte till en butik vid Fridhemsplan för att kolla lite
på priser,men det blev nog lite för dyrt så jag fortsatte in till
stan.Hamnade vid en tygaffär på Sveavägen,Olssons tyger tror jag
att den heter,där fanns det så fina tyger men JAG ska spara mina
slantar till Syfestivalen i Sollentuna.På vägen till pendeltåget
hittade jag till slut "presenten". Sen var det resan hem med allt
folk,fick i alla fall sitta.Nu är jag TRÖTT och ska vila,
så att jag orkar något imorgon.
Ha det bra KRAM

Inga kommentarer: