söndag 24 augusti 2014

För 45 år sedan.

När jag var liten bodde jag och flera av mina bröder och systrar med vår mamma i en trerumslägenhet på 70 kvm.
I dag var jag och tittade på denna fina lägenhet. Var bara tvungen när jag såg att den var till salu. I denna lägenhet bodde jag för 45 år sedan tillsammans med min mamma Ada, mina bröder Hans-Åke och Staffan , mina systrar Monica och Gun-Britt och hennes dotter Maria. Vi var alltså 7 st som då bodde i denna lägenhet och det gick det också. Några väggar var borttagna och det var mycket fint. Men jag kunde genast se vart jag hade haft min säng.                                                                                Titta gärna hur den ser ut nu.

Ha en bra dag.

2 kommentarer:

Cicki sa...

Jag var in och tittade på den på Facebook. Det är märkligt hur de kan få 70 kvm att se så stort ut på bild....:-) Det var ett underbart läge. Jag gissar att det var fint att växa upp där. Kram

Skruttmärtha sa...

Nu har jag kikat var du bodde.
Vilken nostalgi och se det.
Kram