fredag 14 januari 2011

LÖNEÖKNING

Det är inte lätt att vara sjukpensionär,med ständig värk och orkeslöshet.
Men när man får löneökning blir man ju glad,69 kronor mera i månaden,toppen.(ironi)
Jag hade nästan trott att jag skulle få lönesänkning så man får väl vara glad.
Det som får mig att en stund glömma värken och ekonomin är mina tyger,
blir jag riktigt deppig någon gång så går jag och klappar på mina fina högar.
Vilken tur att detta med bloggande finns,jag mår så mycket bättre när jag surfar runt bland alla quilt och handarbetssidor.Det är så mycket vackert ni gör alla där ute.
Tack för att ni finns.
Ha de.

2 kommentarer:

evaj sa...

Tack för att du finns!Fredagskramar!!

Gun-Britt sa...

Hej!
Nu blev jag ju avvis fick du så mycket. Jag fick 59 kronor.
Håller på och letar tyg. Mycket det finns att välja på.
Ha det bäst. Kramisar