måndag 12 oktober 2009

HÖST

Hej på er alla där ute,nu är hösten här.
Tävlingen är avslutad och jag vann inte.
Dessa var mina bidrag och jag vet att dom kommer dit där dom behövs.





I helgen var jag med min dotter på syfestivalen.
Jag hade bestämt mig för att inte köpa några tygbitar,jag har så det räcker i skåpen.Hur tror ni det gick,ja ni har rätt det gick inte. En tygbit fick iaf följa med hem plus lite annat smått och gott.
Att gå där med sin dotter har blivit lite av en tradition och nu var även mitt lilla barnbarn med,han är så fin.
Min dotter håller på med luffarslöjd,vill ni se kan ni kika in på Mysigt hemma.

Det har varit lite bloggtorka den sista tiden men jag ska försöka bättra mig,vi får väl se om det går!!!???

4 kommentarer:

Cicki sa...

Hej vad länge sedan man såg till dig. Jag har varit ängslig att du mått dåligt men ändå inte kommit mig för att skriva och fråga. Dagarna bara rullar på på nåt vis.

Kul att se dig här i alla fall. Vilka fina täcken du gjort. Jag ska kika in hos dottern också innan jag nattar mig för kvällen/natten. Kram

Sanny sa...

Hej, har saknat dig här!
Och givetvis blev ni inte smittade...jag är nog överdrivet försiktig i alla sammanhang nu.
Din dotter gör ju helt otroligt fina trådarbeten.
Skall du inte ta och byta mall nu?
Många kramar

Helena sa...

Hejje mor! Kul att se ett inlägg från dig, det var ju ett tag sen. Tack för igår! Kram

Leja sa...

Hej Lena.
Jag är en lapphexa som är i en liknande situation som du.
Jag vet precis vad du menar!

Kika in på min hemsida, och hör gärna av dig. Jag bor i Göteborg.
V.H.
Leja