söndag 14 juni 2009

VILA SIG I FORM

Hej,jag hoppas veckan varit bra.Nu har jag vilat mig i form?
Nej, med FIBROMYALGI är man aldrig i form, men man kan må bättre eller sämre.Det blev sämre efter sonens student, men det visste jag och hade därför planerat in en alldeles tom vecka,där det inte fanns några måsten.Nu känner jag mig ganska OK igen och ska försöka göra nått av alla mina ideer,för ideer finns det.Funderar på att börja sälja överskottet av alla våra saker på Tradera,kanske kan man få en krona? Annars är det mycket UFO:n som ligger som jag måste ta tag i.Jag hoppas veckan som kommer blir både varmare och soligare,då mår mina muskler såå mycket bättre,men det får inte bli för varmt för då mår JAG så mycket sämre,svårt de där men så är det.
Ha de.

4 kommentarer:

Stinalill sa...

Ja nog är det svårt det där, att man aldrig kan planera och bestämma nå´t. För man vet inte hur man mår nästa dag. Jag har inte fibromyalgi, men kroniskt förmaksflimmer och kronisk hjärtsvikt. Plus artrosvärk lite här och där.

Men då är det tur, att man kan sätta sig en stund då och då vid symaskinen. Och få upp humöret lite.

Tack för att jag fick din adress!! Och jag måste säga - du har sytt fantastiska saker!! Satt en hel kväll och bara kollades på allt vackert!

Ha det gott!

Cicki sa...

Så du är också en sån som ska ha det lagom varmt. Jag blir också sämre när det är för varmt. Och blåsigt som det är nu.

Skönt att studentfirandet gick bra i alla fall.

Gun-Britt sa...

Ideér får man många när Tant Fibro sätter stopp för det mesta.
Hmmm snart får man skriva upp allt man vill göra.
Idag är det perfekt väder för mej duggregn och mulet.
Var rädd om dej.
Kram från Gun-Britt

MiasAteljé sa...

Hej
Ja att ha fibro är jobbigt. Jag har samma problem och älskar att sy i lappteknik precis som du. Lyckliga dig som kom iväg till Göteborg, jag var upptagen precis dom dagarna och hade ingen möjlighet att åka dit.
Ha det så bra // Mia