torsdag 13 november 2008

TIDEN GÅR FÖR FORT......

Tiden går för fort,jag hinner inte med.

Nu har jag varit på syfestivalen med min ena dotter.Det var mycket fint att titta på. Eftersom att mina skåp är fulla med tyg,så bestämde jag att inte köpa något nytt, men en liten bit blev det iaf, kunde inte låta bli.Eftersom det nu finns en svensk Quilt och lappteknikstidning som jag bestämt mig för att prenumerera på, så blev jag glad att jag på mässan kunde köpa de nummer som redan hade kommit ut och till riktigt bra pris dessutom. Fat Quarter heter den och jag tycker att den är mycket bra, roligt dessutom att det finns en från Sverige.



DET VAR INTE BARA JAG SOM BLEV TRÖTT OCH BEHÖVDE VILA DENNA GÅNG.
(jag ska bli mormor igen)


PÅ LÖRDAGEN VAR DET KALAS FÖR XERXES SOM BLEV 3 ÅR, STORA KILLEN. VI KÖPTE JU DET HAN ÖNSKADE SIG "SPINDELMANNENDRÄKT"


ÄVEN EN STOR STARK SPINDELMAN MÅSTE FÅ TA DET LUNGT I SIN LILLA VÄRLD.

4 kommentarer:

Cicki sa...

Jag tänkte också börja prenumerera på Fat Quarter. Vet du att jag upptäckte att jag bor granne med hon som ger ut den. Blev så snopen när jag såg det. Det är bara något kvarter mellan oss. När marknaden är över tänkte jag promenera bort till henne och köpa några gamla lösnummer. Har mailat så jag vet att jag är välkommen.....:-)

Lena sa...

Men snälla Cicki,vad gör du uppe mitt i natten,då ska du sova om du ska orka,basta.
Jag har nu alla nummer från början,de har innehållit både trådskola och vaddskola,och många olika mönster,värkligen bra.
Ta de lungt.Kram

Cicki sa...

Jag är nattuggla. Har alltid varit det. Fördelen nu är att jag behöver inte kuta upp så tidigt. Jag får mina åtta timmars sömn i alla fall....:-)

Sanny sa...

Tänka sig, lille Xerxes redan 3 år, då måste förståss mormor uppfylla hans önskningar, så klart.
Kom på en sak nu, nog bäst att jag ringer dig, Vi hörs, Kram!!