måndag 10 december 2007

TACK!

En julduk har jag sytt,konstig kanske men den ska vara på ett hörnskåp.
Ett tack vill jag framföra till Mia http://www.miasquiltbod.se för all
insperation jag fick när jag var nysjuk i fibromyalgi och som fick mig
tillbaka till ett meningsfullt liv trots värken och orkeslösheten.
Att få se allt som hon sytt och hennes vackra tyger gav mig skaparlusten åter
och det är jag tacksam för.
Att sy med lappar är värkligen en lisa för själen och får en att för
en stund glömma sin sjukdom. Tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
...och tack för de snälla orden! Jag blir alldeles rörd! Det är alltid kul när man får feedback av det här slaget... och faktum är att tyger många gånger är bättre än alla mediciner i världen. Nja, kanske inte riktigt, men att få klappa på sina tygbitar och skapa vackra saker får ju allt elände att försvinna lite. Och en fördel med lappteknik är ju att man ofta hoppar upp och ner mellan symaskin och strykbräda och därmed inte balastar kroppen så monotont.
Lycka till med bloggen! Fastnade i detta träsk i våras!
Kram,
Mia