onsdag 21 april 2010

HOPPAS DET BLIR BÄTTRE NU.

Hart.Jag längtar så efter att sy igen.
Hoppas hoppas det blir bättre nu!

Ta hand om varann och njut av att våren är här.
Kramar. varit hos en ortoped.
Fick veta att det ÄR artros i knät och en inflammation i axeln.
Fick kortison insprutat,så nu får vi väl se om det blir lite bättre.
Har haft ganska ont nu en längre tid så jag skulle värkligen behöva en liten paus från den värsta värken.
Har man barnbarn så vill man ju gärna få njuta av dom oxå,det har varit svårt med lyft och böj en längre tid.
För att inte tala om att SY som helt har legat på undantag,jag vill ju så gärna men det har inte funnits någon ork för de

3 kommentarer:

Cicki sa...

Hoppas kortisonet hjälper. Min väninna har börjat få kortison mot sina problem med sköldkörteln. Den producerar nämligen för lite kortisol. Nu börjar man t o m fundera på om hon någonsin haft fibro, att det är sköldkörteln som spökat hela tiden. Sedan hon började få kortison så har livet verkligen vänt för henne. Hon mår så himla mycket bättre. Hoppas det är positivt för dig också. Jag har börjat få artroser i fingrarna men det är fortfarande hanterbart så jag har inte brytt mig om att söka för det. Inte än i alla fall.

Gun-Britt sa...

Hej på dej!
Kul att du kika in till mej. Var längesen jag var in och häls på dej.
Idag ska jag baka lussejamare.
Kram och ha det gött

Junebacken! sa...

Min man har, som han tror, början till artros i fingrarna. Jag köpte ett par Back On Track-handskar åt honom som han har när han sover. Han tycker att det blivit mycket bättre. Ett tips både till Cicki och Lena. =)
Kul att se dig ute igen, Lena. Hoppas att det blir bättre nu. =)